Zespół Logo-Ter

Jesteśmy młodym, dynamicznie rozwijającym się zespołem fachowców i pasjonatów, którzy od zawsze marzyli o pracy terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Mamy za sobą kilkunastoletnie doświadczenie w pracy wychowawczej i terapeutycznej. Wśród nas są logopedzi, neurologopedzi, pedagodzy, poloniści, wychowawcy. Nie stoimy w miejscu. Nieustannie wzbogacamy swój warsztat o kolejne doświadczenia oraz wiedzę, poprzez udział w konferencjach naukowych, studia oraz kursy związane ze wspomaganiem rozwoju dziecka, diagnozowaniem zaburzeń u dzieci, młodzieży i dorosłych oraz ich terapią. Cechuje nas kreatywność, indywidualne podejście do pacjenta, chęć ciągłego rozwoju. Naszym głównym celem jest wspomaganie oraz wspieranie rozwoju dzieci, pomoc w walce z zaburzeniami (opóźniony rozwój mowy, alalia, afazja, zespół Aspergera, autyzm, dysleksja, zagrożenie dysleksją i in.) poprzez działania terapeutyczne oraz wspomaganie rodziców w ich pracy ze swoimi pociechami.



Magdalena Brzęk logopeda Kraków Modlnica

Magdalena Brzęk

założycielka firmy, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie, wieloletni nauczyciel, neurologopeda, terapeuta ręki, terapeuta integracji sensorycznej. Pomysłodawczyni i autorka logopedycznych warsztatów profilaktycznych dla dzieci "Bajkowe warsztaty logopedyczne", polisensorycznych warsztatów dla dzieci „Pomysłowe Warsztaty Wielozmysłowe”, warsztatów dla rodziców „Kreatywni rodzice”, „Kiedy moje dziecko będzie (ładnie) mówiło?” oraz wielu pomocy logopedycznych, w tym z serii „Logo-rolki”, gry artykulacyjnej „Morska przygoda” i in. Pracuje głównie z dziećmi od pierwszych miesięcy życia, z wadami wymowy, opóźnieniami w nabywaniu języka, niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem, zespołem Aspergera i in. Współpracuje z wieloma przedszkolami i żłobkami na terenie Krakowa i poza nim organizując pomoc psychologiczno - pedagogiczną dla dzieci i rodziców. Prowadząc zajęcia grupowe z dziećmi, wykorzystuje elementy profilaktyki logopedycznej, założenia terapii integracji sensorycznej i terapii ręki. Zainteresowania: neurologia, terapia miofunkcjonalna, komunikacja alternatywna, ale też dobra książka, podróże, odkrywanie nowych smaków kulinarnych i kawa w dobrym towarzystwie :)

Monika Kiełbicka

ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Jednak decyzję o dalszej ścieżce zawodowej pozwoliły jej podjąć ukończone studia podyplomowe na kierunku Logopedia. Ukończyła wiele kursów i szkoleń, m.in.: E-learning kurs „Dziecko z autyzmem w szkole i przedszkolu” i „Terapia ręki”; „Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja”; „Logotytmika – ruch, słuch, słowo”; „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, I stopień” i wiele innych. Zainteresowania, obszar działania: diagnoza i terapia logopedyczna, opóźniony rozwój mowy, dyslalia. W życiu wyznaje zasadę: „Znajdź sobie pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować”. W ten sposób codziennie poświęca się dzieciom, czerpiąc inspirację z ich uśmiechu i radości. Prywatnie zafascynowana zdobywaniem górskich szczytów i tańcem.

Marzena Szydłowska - Solawa

psycholog, absolwentka Psychologii na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. W ramach studiów realizowała moduł specjalistyczny „Psychologia kliniczna”. Doświadczenie zdobywała już w trakcie studiów współpracując, jako wolonatariuszka z Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i ich Rodzicom w Krakowie oraz aktywnie uczestnicząc w działalności Sekcji Psychologii Klinicznej Koła Naukowego Studentów Psychologii UJ. Swoją wiedzę poszerzała także w trakcie licznych staży w Szpitalu Klinicznym imienia J. Babińskiego oraz stażując i pracując w placówkach oświatowych. Interesuje się psychoterapią poznawczo – behawioralną i z chęcią stosuje jej elementy w codziennej pracy. Posiada również przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningu umiejętności społecznych (TUS). Pracuje głównie z dziećmi, młodzieżą szkolną oraz rodzicami dzieci w każdym wieku. Prywatnie miłośniczka reportaży, herbaty i dobrej kuchni oraz posiadaczka wesołej Szynszyli. Zapalona na punkcie poszerzania swoich horyzontów i kwalifikacji, aktualnie jest w trakcie czteroletniego szkolenia podyplomowego z zakresu psychoterapii poznawczo - behawioralnej.

Joanna Gondek

Pedagog specjalny (oligofrenopedagog, surdopedagog), terapeuta pedagogiczny, pedagog szkolny. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji, terapii i wspomagania osób ze spektrum autyzmu. Pracuje z dziećmi i młodzieżą w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz z całymi rodzinami. Pasjonatka aktywnego i zindywidualizowanego podejścia do dzieci w oparciu o mocne strony, nauczania wielozmysłowego i pracy przez zabawę. Wybrane kursy, szkolenia, projekty, konferencje: Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu. Kurs III stopniowy, zorganizowany przez Centrum Szkoleń Behawioralnych, Trening Umiejętności Społecznych, Dziecko z autyzmem w przedszkolu - zorganizowane przez Fundację Pomoc Autyzm, Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci (VB-MAPP, Metoda zachowań werbalnych, Uczenie do płynności) - zorganizowane przez Fundację Scolar, Kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, I stopień, Kurs Metody Dobrego Startu, I stopień - przygotowane przez Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli OTE Kangur. Współorganizatorka projektu „Powiedz NIE Przemocy”. I Ogólnopolska Konferencja „Razem wobec rozstania” - panel: Szkoła i placówka wobec rozstania rodziców.

Dominika Ślusarczyk

fizjoterapeutka, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Swoje doświadczenie zdobywała i zdobywa w wielu szpitalach, przedszkolach oraz ośrodkach terapii dzieci. Na co dzień pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz dziećmi ze spektrum autyzmu. Regularnie poszerza wiedzę w swojej dziedzinie, uczęszczając na specjalistyczne kursy. W swojej pracy stawia przede wszystkim na nawiązanie dobrego kontaktu z małym pacjentem oraz wybranie takiego rodzaju ćwiczeń, który będzie motywował go do pracy.

Marta Kmonk

Ukończyła studia licencjackie i magisterskie na kierunku pedagogika na Akademii Ignatianum w Krakowie. Przez kilka lat pracowała w przedszkolu jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, jednak od zawsze interesowało ją wszystko co związane z anatomią i fizjologią człowieka. Tak też zrodził się pomysł realizacji studiów logopedycznych. Na co dzień pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym. Połączenie doświadczenia pedagogicznego i logopedycznego pozwala jej na stosowanie różnorodnych i atrakcyjnych metod pracy, dzięki którym zajęcia są dostosowane do umiejętności podopiecznego . W swojej pracy stara się mieć indywidualne podejście do dziecka i patrzeć na każdego w sposób holistyczny. Ukończone szkolenia: Metoda Dobrego Startu I stopień-sesja praktyczna, Terapia manualna w pracy z pacjentem logopedycznym, Logorytmika – ruch, słuch, słowo i wiele innych.

Paulina Lampart

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego. Na co dzień pracuje jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Ukończyła studia podyplomowe z integracji sensorycznej oraz szkolenia z terapii ręki i kodowania na dywanie.
Szybko i łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi już od najmłodszych lat. Dobre relacje z ludźmi to klucz do sukcesu w każdym działaniu. Praca przez zabawę pozwala na przemycanie koniecznych aktywności, które mogą dziecku pomóc z wszelkimi trudnościami. Sposób pracy dobiera i dostosowuje indywidualnie do potrzeb i możliwości swoich małych podopiecznych. Pomaganie dzieciom daje jej wiele radości i satysfakcji jako człowiekowi i specjaliście.
Prywatnie lubi poznawać nowe miejsca i nowe smaki. W wolnych chwilach praktykuje jogę, jeździ na rowerze i chodzi po górach. Aktywny odpoczynek to regeneracja dla ciała i ducha.